Kontoret er lukket. Har du et akut kloakproblem, så ring på vagttelefon +45 70 23 60 61
Forsiden / Kundeservice / Ofte stillede spørgsmål / Vandmåler - opsætning og aflæsning

Vandmåler - opsætning og aflæsning

Har du egen boring, skal du kontakte en autoriseret VVS-installatør for at få opsat en måler. Når vandmåleren er opsat, skal du indsende dokumentation til os med oplysning om målernummer og opsætningsdato.

Indsend oplysningerne til vores mail: faktura@vejlespildevand.dk

Er du tilsluttet et vandværk, skal du kontakte vandværket for evt. udskiftning af måleren.

Har du egen boring, skal du kontakte en autoriseret VVS-installatør for evt. udskiftning af måleren.

Husk at indsende oplysninger om evt. målerskift til os på mail: faktura@vejlespildevand.dk

For dig som har en bimåler, egen boring eller får vand fra

  • Sandtoften Vandværk
  • Knudsbøl Vandværk
  • Ildved Vandværk
  • Tinnet Vandværk
  • Mejsling Vandværk 

vil du hvert år i december modtage et aflæsningskort til brug for aflæsning af din vandmåler.

Du kan indberette din aflæsning i vores selvbetjening eller ved at ringe til os på telefon på 33 41 23 08 eller aflevere aflæsningskortet i postkassen på Toldbodvej 20 i Vejle. 

Indberet i vores selvbetjening

This is not for humans ceo@vejlespildevand.dk