Kontoret er lukket. Har du et akut kloakproblem, så ring på vagttelefon +45 70 23 60 61
Forsiden / Kundeservice / Ofte stillede spørgsmål / Adresse og flytning

Adresse og flytning

Husk at melde flytning til os, når du sælger en ejendom. Gå ind på selvbetjening og meld flytning. Vær opmærksom på, at du hæfter for forbruget, indtil flytning er meldt til os.

Meld flytning på selvbetjening

Læs mere i vores flytteguide

Husk at melde flytning til os, når du sælger en ejendom. Gå ind på selvbetjening og meld flytning. Vær opmærksom på, at du hæfter for forbruget, indtil flytning er meldt til os.

Meld flytning på selvbetjening

Vi opkræver spildevand hos ejeren af ejendommen. Lejer du din ejendom ud, skal du selv opkræve forbruget hos din lejer

Kun i særlige tilfælde kan vi aftale, at vi afregner direkte med lejer. Det er dog altid udlejer, der hæfter for forbruget, hvis lejer ikke betaler.

Skriv til os på mail: faktura@vejlespildevand.dk eller ring på telefon 7641 3701 for mere info.

  • Find regningerne for dine adresser. Du skal bruge kundenummer og aktiveringskode for hver adresse, som du finder i højre hjørne.
  • Log ind i selvbetjeningen. Få hjælp at komme i gang med selvbetjeningen
  • Klik på 'Tilføj adresse eller kundeforhold'.
  • Tast 'Kundenummer' og 'Aktiveringskode' fra din regning. Klik på 'Tilføj'.
  • Klik på den lille mand i øverste højre hjørne for at vælge mellem de forskellige adresser.
  • Gentag processen, hvis du har flere adresser. 

 

Tilknyt Flere Adresser - Skærmbillede

This is not for humans ceo@vejlespildevand.dk